Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Programování na základní škole a rozvoj algoritmického myšlení žáků
Milichovská, Lucie ; Štípek, Jiří (vedoucí práce) ; Vaňková, Petra (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá rozvojem algoritmického myšlení a výukou programování u žáků na základní škole. Věnuje se dostupným možnostem a nástrojům využitelných v hodinách. Praktická část práce je zaměřena na dětský programovací jazyk Scratch, což je jeden z nástrojů určených pro využití ve výuce. Hlavním cílem práce je vytvoření ucelené sbírky úloh orientovaných na rozvoj algoritmického myšlení žáků ve věku 9 - 12 let. Úlohy mají postupně gradující charakter a žáci nepotřebují žádné předchozí zkušenosti s programováním ani programovacím jazykem Scratch, zároveň jsou koncipovány tak, aby je žáci zvládli vyřešit i bez pomoci učitele. Všechny úlohy byly ověřeny na skupině žáků dané věkové kategorie. Pro možnost dalšího využití je sbírka úloh dostupná formou webové prezentace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.